Passa al contingut principal

Si algú és Rosa Roig, que ho diga!

Rosa Roig en la platja de les pedre. Foto, V.F.

M’he vist embolicada en una batalla de la qual desconeixia l’existència. M’hi han embolicat des de les xarxes socials i jo ni sabia l’abast de la “manipulació. Alguna Rosa Roig, que no sóc jo, ha signat, sense linkar el seu perfil, un comentari en la pàgina d’una determinada "organització", criticant l'actuació d'una altra "organització", aparentment rival. L'organització que ix afavorida en la crítica, en donar les gràcies a la Rosa Roig, sense identificar “feisbusísticament” parlant, ha linkat el meu perfil. I, ai, m’han fotut. Quan vaig vore el missatge no vaig donar importància, si et donen les gràcies, què fas? Te n’alegres, encara que no te les meresques. Xica, va, mira!  I, francament, la confusió em va “divertir”. Des que navegue per internet he buscat i he trobat gent que tenia el meu mateix nom, com a mínim tres, en Xile, Gandia i Oliva, i m'ha agradat el joc. Però només el joc, perquè de la vida i de les "manies" de les moltíssimes Roses Roig, que no sóc/som jo, se n'haurà de fer càrrec cada Rosa.

Vull pensar que les coses de la confusió han sorgit per pura confusió “xarxística”, i no amb mala intenció, o amb una prèvia manipulació. Un link mal fet, una relaxació en els missatges, una nota mal signada...aparentment, res o el principi d’una bona narració de misteri. Però no, el comentari, que jo no he signat, però que m’atribueixen en un link, ha preocupat a un bon amic. I això si que no. Tinc per costum signar el que dic i expressar les meues opinions sense amagar-me de res. Ja fa temps que pràctique una màxima segons la qual, si el que crec no ho puc defensar obertament en qualsevol escenari, és que he de revisar el que pense. Comprendreu que no m'amague, i tampoc m'agrada que algú s'amague sota un nom i una identitat per la qual pague a hisenda, sí o sí. Per això demane que si algú o alguna és la Rosa Roig del comentari, que s’identifique o que desfaça el malentés. Així com més clares, més amigues.

M’ha vingut al cap un dels Consells del meu benvolgut J.Fuster, que convenientment manipulat quedaria així “Tal com estan les coses, ser Rosa Roig, avui en dia, ha deixat de ser una simple hipòtesi”. I s’ha convertit en un malson de molèsties inabastables. No sé si la solució és canviar-me de nom, de perfil, o assumir que amb el pecat - del facebook- portem la penitència. Ara el plagi es pot fer, també, amb el teu nom i confonent els perfils del facebook, què hi farem! 

Comentaris

Francesc J. López ha dit…
Rosa, jo també tinc alguns vestits del mateix patró. I no saps la quantitat de López que hi ha pel món i no tots són de la família :)
Les noves autopistes de la comunicació tenen aquestes interpretacions perilloses; et passes una estació i et plantes a l'altra punta del món sense saber què fer.
Sort.
miquel català ha dit…
bandida, ja ets a la mar :D

aprofita per convertir-te en sépia un parell de mesos, i relaxat !!!!

una forta abraçada
rosa roig ha dit…
No puc convertir-me en sépia, que les cacen! i en la sort que tinc últimament igual em confonen amb un tauró.
Ja estàs bé?
rosa roig ha dit…
Jo tinc costum de perdrem i sempre em passen coses estranyes, és com si Calders m'haguera maleït! Massa literatura!
Unknown ha dit…
Good night friends, salam kenal dari indonesia... hehe visit me on X-Quadrat Thanks
Fitur Hp ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

Entrades populars d'aquest blog

Criatures Impossibles. Quadern de Bitàcola. Dia 23

Les nostres criatures continuen perdudes per una mar de desconcert. No sabem quan arribaran a port, ni quina serà la nova terra que les acollirà, però res no les atura i continuen navegant. Entreu i escolteu la seua història... I ja sabeu que només són anotacions del diari de navegació per a no perdre el rumb.

25N Contra la violència de gènere: Cor salvatge i terra fèrtil

Mirant el blog, Manola Roig Cinc poetes contra la violència de gènere, elles canten, afirmen, alerten i les seues paraules ens serveixen per recordar-nos qui som, què som i quina és la nostra força: veus d’un mateix cant, arrels que busquen constantment i cors salvatges i sang que bull i terra fèrtil. Recordem les mortes i consolem les vives. Diu Rosa Leveroni Són veus d’un mateix cant....Oh melangia tan tendrament subtil de la tardor que em poses nou encís dins de la via i fas més amorós el meu dolor!... Afegeix Clementina Arderiu Si visc no visc. ... Ni mar ni treva ni l’or del cel. La meva arrel, si es torç, no es lleva. Perquè, en el risc, si visc no visc. Alerta Maria Àngels Anglada Convidar les poetes és cosa perillosa. Dic les poetes, no els joglars del rei. No treuen cap colom de dintre d’un copalta, però potser dards de flama del seu fatigat cor o d’una nit insomne.                               No us en f