dilluns, 15 de febrer del 2016

ET PARLARÉ De MI!, exposició de Manola Roig a Silla





Dijous 18 de febrer, Manola Roig inaugura exposició individual a La Nau de la Cultura de Silla, tal com podeu llegir a l'agenda cultural de la ciutat de l'Horta.
L'artista mostrarà una mostra de la seua obra, i estrena un projecte creatiu que busca la participació de l’espectador, i consta de tres parts definides, en les quals veurem l'autora; l'autora ens parlarà de 16 dones, l'obra de la qual ha estat invisibilitzada, i finalment les persones assistents podran parlar d'elles mateixa.

L'autora explica què veure'm:

1.     L’obra plàstica de l’autora a través de la qual ens mostra la seua particular visió del món. Mitjançant diferents recursos plàstics, fotografia, linogravat, il.lustracions i filformes,  ens deixa entrar en el seu món personal i íntim i ens parla d’ella i ens mostra a través de la seua mirada la realitat que l’envolta.

2.     En esta part l’artista ens proposa descobrir qui són i que han fet 16 dones. Per a descobrir-ho l’espectador haurà de llegir el codi QR que acompanya les imatges que configuren la proposta artística, i així cada una d’eixes 16 dones invisibles ens parlarà d’elles.

3.     Finalment l’autora demana la participació de les persones visitants, i són ara les que ara ens parlaran d’elles. L’autora deixa un llibre d’artista inacabat per a que aquelles persones que vulguen o tinguen alguna cosa que contar deixen les seues impressions escrites en el llibre. El llibre pren així un paper fonamental en la proposta plàstica i es converteix en el nexe d’unió final entre l’artista i el públic.


Manola Roig, Sueca 1966. Artista plàstica multidisciplinar, de formació auto-didacta, il.lustradora, cartellista, bloguera i rapsoda. Ha realitzat diferents exposicions individuals i col.lectives.  Les seues il.lustracions apareixen publicades en La Vanguardia digital, Revista Àrea de la Dona de la Intersindical  i la VeuPV.  Autora gràfica dels llibres ‘Joc de dos’ Editorial Germania, 2011, 'Animals de Séquia’ Editorial 96, 2013, ‘La dona que es rigué de Talleyrand’ El Petit Editor, 2014 i ‘Viatge a Avinyó’ El Petit Editor, 2015.


Entrada destacada

62 anys. Envellir. Embellir