Estem contentes! Encara no fa dos mesos que vam presentar Animals de séquia, en el format “llibre” i se n’ha parlat bastant i amb generositat de la proposta que Manola i jo feiem a les lectores i lectors. A més a més la confusió inicial sobre si les Rondalles del Molí de Matada que ens contava ma iaia la Blanca, bona amiga de l’Home del Sac, són o no són per a criatures, també s’ha desfet. Com vam explicar en la presentació de la Fira del Llibre de València, Animals de séquia, no és un llibre ni un espectacle per a xiquetes i xiquets; no és un llibre per a llegir en veu baixa, ni és un llibre per a llegir una sola vegada.
Som agraïdes i des del blog volem compartir amb vosaltres el que han dit del llibre, amb molta generositat i delicadesa, persones que coneixem i estimem i d’altres que no hem vist mai. És la nostra manera d'agrair el cas que han fet al Iolflic, i al Toca-Toca. Que, per cert, ens han prestat molta atenció quan els hem llegit les rondalles de la Terra de Paper, on es parla de què fan i com són. El Guardià de les séquies, com sempre no ha fet cas- seguia dibuixant camins- i el poeta del molí, ens ha robat els textos per veure’ls més de prop i seguir el dibuix dels punts i de les comes. Ai, les comes!
Fira del Llibre València
Ausiàs Bermell, a El Punt- Avuí
“Si lo que les va es la poesía, o el relato de tintes poéticos... Animals de séquia, en el que Rosa Roig pone en juego leyendas y cuentos valencianos de tiempos immemoriales”
Rafa Martínez, Posdata Levante- EMV 25 Abril 2014